Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Cards & Things #101

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag en ok, ik geef het toe, het wordt een beetje saai op mijn blog, alleen op dinsdag kaartjes te  laten zien... Maar ik ga proberen m'n leven te beteren en vaker te plaatsen ok?
Op het blog van Cards & Things hebben we deze week een kleuren uitdaging voor je! Je hoeft niet exact dezelfde kleuren te hebben om mee te kunnen doen, iets wat er op lijkt is ook prima! Ik heb de sketch van Clean & Simple gebruikt. Fijne dag allemaal!

De Color Challenge:

                                    

De sketch:


Mijn kaartje:




Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Mooie kleuren en leuke layout!

    Dat label met de tekst erin, is dat een pons/stans? Of hebbu die uitgeknipt?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Erna! Een verplicht nummertje elke week, maar het dwingt je wel om even lekker aan de knutsel te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima in geslaagd, heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!