Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Cards & Things

 Goedemorgen!

Het is weer dinsdag! En dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Cards & Things Challenges!
Ik kom de laatste tijd niet echt toe aan kaartjes maken.... da's niet handig als je nog een aantal kerstkaarten nodig hebt :-)) Maar ik ga m'n best doen om wat tijd en inspiratie te vinden de komende tijd!
Deze week is er een kleurenuitdaging voor je, ik ben niet echt tevreden over mijn kaart maar ja, tis nou eenmaal niet anders op dit moment.

Hopelijk doen jullie ook weer gezellig mee?

Dit is de uitdaging:



En dit mijn kaartje:


Gefotografeerd in mijn fototentje :-)

Groetjes en een fijne dag!

1 opmerking:

  1. Very pretty! I love the punched border placed at the angle! Great use of these colors!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!