Pagina's

vrijdag 30 december 2011

Casual Fridays & Stamping 411


Hoi allemaal!

Na de kerstdagen heb ik toch kans gezien om weer wat te freubelen. En daar is dit kaartje uit gekomen.
Ik heb de uitdaging van Casual Fridays gebruikt en de sketch van Stamping 411, maar helaas heb ik dit berichtje te laat op de computer gezet dus ik kan hem daar niet meer mee laten doen. Ik heb er nog een beetje een kerstachtig tintje aan gegeven door met glitterpapier en een ster te werken, maar ik vind het kaartje wel leuk geworden zo.

Dit is de uitdaging van CAS:


En dit de sketch:


Dit is mijn kaartje:




Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Groetjes!



3 opmerkingen:

  1. I love this!! The star and the glimmer paper--what a great combo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very CAS and pretty! I love the red sparkle with the crumb cake base!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!