Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Uitdaging en Sketch Frenzy Friday

En de laatste voor dit jaar. Gisteren hadden een aantal stempelvriendinnen geen inspiratie en hebben we een uitdaging voor onszelf bedacht, een "love" kaartje en hij moest gisteravond af zijn. Ik heb mijn nieuwe papier gebruikt dat ik vorige week bij Paper & Pictures gekocht heb. De sketch heb ik van het blog van Sketch Frenzy Friday. Het is een echte LOVE kaart geworden he.

Ik wil jullie bij deze dan ook een heel goed uiteinde toewensen en heel veel liefde, gezondheid en geluk voor 2012!!

De sketch:


Mijn kaartje:


glitter!


en nog meer glitter!


Groetjes!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een cutie! Leuk die glitterhartjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your use of the glitter paper is so perfect! thanks for playing along with us @ SFF

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!