Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

C&T, de 1e van het nieuwe jaar!

Hoi allemaal,

Allereerst de allerbeste wensen voor het komende jaar voor iedereen!! En dat er maar veel gefreubeld mag worden :-)))

De eerste uitdaging van het Cards & Things Challengblog in het nieuwe jaar is een sketch. Vorige week hebben we een weekje overgeslagen, we waren allemaal druk met de feestdagen. Maar in het nieuwe jaar gaan we weer met frisse moed van start! Het is weer een "love" kaartje geworden, dat komt gewoon door het papier dat ik laatst gekocht heb. Met Valentijnsdag in het vooruitzicht wel toepasselijk :-)

Ik hoop dat jullie ook weer meedoen.

Dit is de sketch:


En dit mijn kaartje:


de zwarte letters zijn geƫmbost, de rode zijn gestanst.


glitterhartje:


Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Erna, het lijkt me een moeilijke sketch, maar ik ge het wel proberen weer eens een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan en wat een leuk detail, dat hartje aan de linkerzijde! Voor jouw ook de beste wensen voor 2012!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al lekker in de valentijnblues! Leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke valentijnskaart, vind het hartje leuk gevonden... en geweldige tekst...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!