Pagina's

dinsdag 17 januari 2012

Cards & Things #104

Hoi hoi allemaal!!

Het is weer dinsdag en er staat daarom een nieuwe uitdaging voor je klaar op het challengeblog van Cards & Things! Ik heb voor het eerst een stempeltje gebruikt van een set die ik via Ebay op de kop getikt heb. De set Pun Fun van Stampin Up. Hij is niet meer te krijgen, maar het was altijd een favoriete set van mij die ik nog eens wilde hebben. In de catalogus was hij over de 30 dollar, en op Ebay heb ik hem voor 5 dollar kunnen kopen! Dat is nog eens leuk he.


Ik heb voor mijn kaart ook een kleurenchallenge gebruikt van Paper Pals Arts, alhoewel ik op dat blog te laat ben om mijn kaartje te uploaden :-(

Dit is de sketch van C&T:


En dit de kleurenuitdaging:


Dit is mijn kaartje geworden:


ieniemienie vlindertje met pareltjes:


Hier kun je zien dat ik de "4" en de "u" met glossy accents bewerkt heb:


Ga even kijken op het blog van C&T en doe lekker mee met de uitdaging!!

Fijne dag allemaal!


7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, Erna! Mooie sketch en je hebt er echt wat moois van gemaakt met deze vrolijke set stempels!
    En 5 euro is echt een koopje!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er perfect in geslaagd om de twee challenges te combineren. Heel leuk kaartje en dat schaapje, zo schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is boffen! Mooi verjaardagskadootje en je hebt er een leuk kaartje meegemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card! Wonderful use of the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sohee, bofferd! En al gelijk zo'n mooie kart en mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat een mooie kaart heb je gemaakt... en dat 4U eigenlijk zo simpel... en bedankt voor het noemen van de ppa, die site kon ik nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Deze kaarten zijn geweldig! Ik wou dat ik kon ook mijn eigen ontwerpen te maken,. Maar ik moet eerste training. Oh, yo je iets voor Valentine's? Het zou een hit in de komende dagen zijn, zou het niet? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!