dinsdag 10 januari 2012

Cards & Things and Stamping 411

Goedemorgen!

Vanochtend nog mijn kaartje gemaakt voor de kleurenuitdaging van deze week bij Cards & Things Challenges. Ik was er niet eerder aan toegekomen... Ik heb de sketch van Stamping 411 gebruikt, want ook daar kom ik niet meer elke week aan toe, terwijl ik die sketches altijd erg leuk vind. Ik heb me niet helemaal gehouden aan de kleurenuitdaging, maar dat hoeft ook niet bij C&T, als je maar kleuren gebruikt die er op lijken.

Ik heb de foto's gemaakt in mijn fototentje, die ik een hele tijd geleden al eens op Marktplaats van iemand gekocht heb. Het moest alleen nog een plekje in mijn (overvolle) knutselkamer krijgen :-)

Doen jullie ook weer mee??

De color challenge:


De sketch:


Mijn kaartje:


De vlinder, clear geëmbost:




Groetjes en een fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. This is gorgeous! I love your butterfly!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow Erna! Ik kijk (nog steeds!) regelmatig op je blog en je hebt altijd zulke leuke dingen. deze vind ik prachtig, en wilde 't je even laten weten... - mooie kleuren en heel veel leuke details! Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna! this is absolutely gorgeous! thanks for playing! I'm still your biggest fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer, Erna! Mooie kleuren en vooral je "emboste" vlinder is prachtig!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Love the design on the butterfly and the button detail. TFS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna
    Wat een lief en vooral mooi kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a jaw-dropper! What a gorgeous creation!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!