Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Cards & Things Challenges

Hoi allemaal!!

Vandaag staat er weer een kleurenuitdaging voor je klaar op het challengeblog van Cards & Things!
En weet je wat zo leuk is, Krista begint weer met haar webwinkeltje, en heeft nu al dit ontzettend gave bakers twine te koop!! Ik heb het ook in mijn kaartje gebruikt, het is er in veel kleuren en niet duur!
Ik zou zeggen, ga gerust eens kijken op haar blog: http://www.zokrista.blogspot.com/

En dan nu de uitdaging: 


En dit is mijn kaartje geworden:


mini "tag" met knijpertje:


Hier kun je zien dat ik gestempeld heb met versamark en daarna de kleur soft suede. Vervolgens heb ik het met clear embossingpoeder geƫmbost. Zo wist ik zeker dat ik niet buiten de lijntjes zou kleuren :-))


En hier een foto van het twine:


Behalve het twine (ZoKris) en het knoopje zijn alle materialen van Stampin Up.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. So pretty! I love the little tag and the faux stitching around the edges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!