Pagina's

maandag 30 januari 2012

Color Throwdown & Paper Players challenge

Hallo allemaal!

Ben gisteren begonnen aan een kaartje maar het wilde niet zo lukken, vandaag maar eens even gaan zitten om hem af te maken en ik denk dat het aardig gelukt is. Ik had de sketch van The Paper Players in gedachten en kwam de color challenge van Color Throwdown tegen. Die twee wilde ik met elkaar combineren.
Uiteindelijk is dit kaartje er uit gekomen.

De sketch:


De kleurenuitdaging:


Mijn kaartje:




Zoals je ziet kon ik niet helemaal uit de voeten met het vierkant in de sketch... ik heb het maar zo opgelost.

Alle materialen zijn weer van Stampin Up.

Groetjes, 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, ben helemaal weg van Uiltjes!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost en een leuk en mooi kaartje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FAbulous take on our sketch this week Erna! Love your use of the colors and that sweet owl! Thank you for joining us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd! Mooi, hoor!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erna, this is adorable! That little owl is too cute, especially dressed up in the gorgeous color combo. What a fun take on the sketch! Thanks so much for joining us this week at the Paper Players! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love it Erna! Great use of the colours and the sketch! That Owl is always a favourite of mine! Thanks for joining us at the Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so very cute! I love that color combination, too!! Thanks for playing with us at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable, Erna! I love your take on the sketch! So clever and unique! Thanks for playing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!