Pagina's

maandag 16 januari 2012

CQC and Freshly Made Sketches

Goedemorgen!!

Gisteren heb ik weer wat kunnen freubelen, en heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb de kleurenuitdaging van CQC gebruikt en de sketch van Freshly Made Sketches. Ik weet niet waar de stempel van is, want ik heb hem vorig jaar op een beurs gekocht en er staat geen merkje op. Het is een klein clear stempeltje. Maar ik vind hem wel heel schattig.

De kleurenuitdaging:


En de sketch:


Mijn kaartje:



Het papier en lint en inkt zijn allemaal van Stampin Up.

Groetjes en een fijne dag!!

6 opmerkingen:

  1. Hi Erna,
    I love that sentiment! This a one cute card, great idea mixing up the challenges. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes en een heel tof stempeltje! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet! I love how you combined the challenges and the faux stitching is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a fun card Erna! I love the stitching around the edges of the cardstock. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is adorable, I love the sentiment. The faux stitching is great.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!