Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Cards & Things Challenge, and Less is More Challenge

Goedemorgen!!

Het is weer dinsdag, een nieuwe uitdaging ligt voor je klaar op het blog van Cards & Things! Een kleuren uitdaging deze week. En hij is echt niet moeilijk, dus doe lekker mee! Ik heb mijn kaartje eenvoudig gehouden omdat ik met dit kaartje ook meedoe met de challenge van Less is More (Don't Scrap it!). Dus een stukje oude design papier opgezocht en dit kaartje mee gemaakt. De knoopjes zijn Pumpkin Pie, maar dat vind ik wel een leuke combi bij Tangerine Tango. Ik zie uit naar jullie creaties! 

De challenge: 


Mijn kaartje:


door de knoopjes heb ik een stukje papier gedaan.


tekstje:


Het "twine" komt natuurlijk weer bij ZoKris vandaan. Wil je ook dat leuke twine hebben in 
allerlei leuke kleuren kijk dan HIER

Groetjes!

11 opmerkingen:

  1. Jeetje, jij zit in een lekkere flow zeg!
    Deze is ook weer zo gaaf.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a great card, well done :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna!
    Eenvoud siert!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna,

    Mooie vrolijke kleuren en een fantastische kaart.

    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card, love the gingham
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous card Erna... beautiful colours and those buttons make superb flowers!
    Thanks so much for joining us and do come back again next time.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty! It looks like Spring. I'm a huge fan of button flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card Erna - so happy! Just wanted to let you know that I have passed on the Gorgeous Blogger Award to you. Please check out my blog for more details. Always love your work.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!