Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Cards & Things

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Cards & Things! Een sketch deze week. Ik heb papier gebruikt van "Love Me" een 6x6 blokje.
De vlinder heb ik gestanst met de butterfly die van Stampin Up, het rondje heb ik gemaakt met een "die"van MFT. De stempel en embossingfolder en het lint zijn ook van Stampin Up.

Doen jullie ook weer mee?

De sketch:


Mijn kaartje:



Groetjes en een fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd, Erna! Knap gedaan!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg!
    Zit ook al een poosje op die stansjes te spinzen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! Ook de kleuren zijn prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!