Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Cards & Things!

Na een weekje rust vorige week ivm ziekte gaan we deze week weer verder met een kleurenuitdaging op het blog van Cards & Things. Ik had gelijk een ideetje, maar ik kon niet meer op de naam "vellum" komen, haha. En ik kon het ook niet vinden terwijl ik wist dat ik het hebben moet. Gelukkig heb ik het na een poos zoeken toch gevonden! Ik heb een "oude" stempel uit de kast gepakt, de hortensia van Stampin Up. En de tekst is van een setje van Hero Arts. De bloem heb ik nog versierd met hele kleine pareltjes.


En dan nu de challenge: 


Mijn kaartje:


tekst op vellum:


en de pareltjes:


Doen jullie ook weer mee?? En je hoeft niet exact de kleuren van de challenge te gebruiken als je die niet hebt, als het er maar op lijkt is het goed :-)

Groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!