Pagina's

maandag 27 februari 2012

Cased Card...

Ik heb weer eens iets leuks gezien en dan moet ik het namaken :-)) Ik zag een kaart van Angela McKay en was helemaal weg van die blokjes. Toen ik op haar blog een link vond naar de tutorial van Natasha Hein, was mijn eigen kaartje zo gemaakt natuurlijk. Het is net een tafelkleedje, vinden jullie niet?




Stamps: Tart & Tangy, Happy everything (both retired SU)
Paper: Riding Hood Red, Old Olive, Whisper White
Ink: Riding Hood Red, Old Olive, Cherry Cobbler
Other: ribbon, markers, stripes embossingfolder, punches

fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, je moet er maar opkomen, trouwens een lief kaartje geworden,

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Inderdaad net een tafelkleedje, leuk!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna, I love your take on the cherry gingham card!!

    Thanks for linking..! : )

    Natasha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!