Pagina's

woensdag 1 februari 2012

CQC

Had ik leuke nieuwe stempels binnen, zag ik de uitdaging van CQC en dacht daar ga ik een kaartje voor maken. Nu heb ik het kaartje af en blijkt dat de challenge al gesloten is, dus mijn kaartje kan ik er niet meer bij zetten :-( Maar ik kan hem natuurlijk nog steeds op mijn blog laten zien aan jullie!
Al vaak heb ik kaartjes met dit bankje gezien (of met stoeltjes in dezelfde stijl) en toen ik er achter kwam waar deze stempels te krijgen waren heb ik ze gelijk besteld! Het is een setje van PaperTrayInk.

Dit is de uitdaging:


En dit is mijn kaartje:




Het papier vond ik onderin een restjes bak, dus ik heb geen idee waar dat van is :-))
De twine is van ZoKris, het knoopje en kraft cardstock van Stampin Up.

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel! Je hebt er een megaleuke kaart meegemaakt!! De twine is ook superrrr. Ben benieuwd wat voor spulletejs Krista nog meer in haar winkeltje gaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Tof kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is helemaal in balans... past perfect bij de kleuren opdracht...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!