Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Freshy Made Sketches & Color Q again..

Ik was niet helemaal tevreden over mijn eerste kaarte met de kleuren challenge van Color Q. Ik vond hem eigenlijk te donker. Dus ik heb een nieuwe poging gedaan en daarbij de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt. Nu bloemen in de kleuren gemaakt, met pareltjes versierd. De letters heb ik glanzend gemaakt en een strik erom heen. Deze kaart vind ik persoonlijk een stuk beter geworden. Wat vinden jullie?

Hier nogmaals de kleuren challenge:


Dit is de sketch:


En dit mijn kaartje:


De glans zie je helaas niet zo goed op de foto 


de strik:


Groetjes, Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Beautiful card, Erna, Love those pretty flowers! Thanks for joining us at the ColourQ this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die bloemen en de kleuren zijn héél geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze beiden prachtig, Erna, maar snap wel wat je bedoelt.
    Leuke kleurencombi trouwens!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel leuk! Vooral de letters over het lint heen vind ik erg verrassend!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another beauty!! I love the interpretation of the sketch. Glad to see you again this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think this is wonderful Erna. I love the random stamping of the flower and how you added the sentiment over the ribbon. That's a great interpretation of the sketch! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches and colourQ (again)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful card Erna .... your flower panel is so bold and super pretty ... love your interpretation on the sketch ...
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the stamped flowers and the blue ribbon is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beauitufl card, Erna - I love the pearls on the stamped flowers! So perfect! Thanks so much for joining us this week at the colourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a beautiful card Erna! love how you used the colors!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!