Pagina's

zondag 26 februari 2012

Stampin' Royalty & Friday Mashup!

Wat een leuke techniek kwam ik tegen bij de uitdaging van The Friday Mashup!  De "Kissing Technique". Ik wist eerst niet eens wat het was, dus ik heb even gegoogled en vond op YouTube een leuk filmpje. (Dat filmpje vind je HIER) Ik heb van rubber wat ooit over was van een stempel set deze "bold-vlinder" gemaakt.

What a fun technique I saw at the blog of The Friday Mashup! The "Kissing Technique". At first I did not even know what it was, so I just googled and found a nice video on YouTube. (That movie can be found HERE) First I made from left over rubber this "bold butterfly" stamp​​.




Die heb ik beïnkt met Daffodil Delight Ink, Vervolgens heb ik met het bloemetje van "Apple Blossoms" in Cherry Cobbler bloemetjes gestempeld op de vlinder. En daar heb ik het papier mee gemaakt. Hetzelfde bloemetje heb ik gebruikt voor de 3d-bloem en ook de blaadjes zijn uit het zelfde stempelsetje. Voor de kleuren heb ik gebruik gemaakt van de challenge van Stampin' Royalty.

I inked the butterfly with Daffodil Delight Ink, then I stamped with the flower of "Apple Blossoms" Cherry Cobbler flowers on the butterfly. And so I made the design paper. I used the same flower for the 3d-flower and the leaves are from the same stamp set. For the colors I used the challenge of Stampin 'Royalty.

De Challenge van Stampin' Royalty:


The Friday Mashup:

So here is the "Mashup" Challenge :
  1. Make a project using the "Kissing Technique".
  2. Or Make a "Round" project.
  3. Or "Mash it Up" and create a "Round project featuring the Kissing Technique".
Mijn kaartje:


De bloem van opzij:



en van boven: 


Dit is het stempelsetje dat ik gebruikt heb:


Ik hoop dat jullie het leuk vinden zoals ik het beschreven heb.

Fijne dag!!

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Hele mooie kaart Erna! Echt leuk die techniek!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This is fabulous! Great idea to make your own stamp! I love how you used the flower for the kissing technique, then made a multi-layer flowr! Great job thhis week at the Friday Mashup!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me wel leuk! Mooi kaartje is het zeker geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna,

    This is so bright and cheery, I'm glad we were able to inspire you to learn a new technique. Fabulous card, I love your colours.

    Thanks for joining us.
    Cheers,
    Kasey ~ in Oz
    Friday Mashup DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, die kissing techniek! Leuk kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very Pretty Color Combo!!! Great texture!!! So Pretty!!! Thanks for playing along with The Friday Mashup, GD Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty! The butterflies are just beautiful and I love that bold flower!

    Thanks so much for joining us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card and great technique! I love how you created your own butterfly stamp.
    Thanks for joining us at Stampin' Royalty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful bold images, and I love your dimensional flower! Thanks for joining the Mashup this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your colour combo and the technique on the butterflies. Excellent combo of the two challenges. Happy you could play along at The Friday Mashup :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very fun, Erna! I guess it was simple technique that was new to many of us! Thanks for joining us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!