Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Three Challenges!

Hoi hoi!

Ik ben de afgelopen dagen geveld geweest door de buikgriep en nu langzaam weer aan het bijkomen. Vanmiddag had ik weer zin om een kaartje te maken. Ik heb de afgelopen dagen op de laptop wel wat blogs zitten bekijken en op één daarvan kwam ik een heel gaaf kaartje tegen. Dat is het blog van Darlene, en zij heeft ook heel veel filmpjes op haar blog staan van hoe ze dingen doet. Waaronder het inkleuren met markers van Stampin Up. Hier kun je de kaart en het filmpje vinden.

Voor mijn kaart heb ik verder drie uitdagingen gebruikt, de uitdaging van The Paper Players (flowers theme) en de Picture Inspiration van Stampin' Royalty voor de kleuren en de sketch van Freshly Made Sketches.

De sketch:

De Paper Players:

Stampin' Royalty:


Mijn kaartje:


Als je goed kijkt zie je dat de witte achtergrond geëmbost is





Stamps: Fabulous Florets, Fifth Avenue Floral, Fabulous Phrases
Paper: Whisper White, Regal Rose, Rose Red
Ink: Regal Rose, Rose Red, Old Olive, Always Artichoke, Memento Black
Other: Markers, Blenderpen, ribbon, brad, texturez plate

groetjes en een fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Wow Erna, this is lovely! The flowers look great coloured like that and then cut out. What a pretty card! Thanks for joining us at FMS and the Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Mooie kleurencombinatie en heel mooi gestempeld-uitgeknipt/gesneden-"opgeplakt".
    'N plaatjen!

    Liefs, San

    p.s. fijn dat je je langzaamaan weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Erna! You did a fabulous job coloring the flowers! The textured background adds so much dimension. Thanks for playing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh.....this is just beautiful! Awesome colors, great sketch and just a wonderful flower! Thanks for playing with us this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this card. Beautiful, just beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a bright pretty card! Lovely flwoers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ... this is just beautiful ... your colouring of those flowers are fabulous!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, Erna. I love the way you've placed some of the flowers directly onto the ribbon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erna this is so gorgeous! The coloring on the flowers is fantastic! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a great card! Love the different pinks you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty! I love these flowers together! Lovely coloring. Glad you joined us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze vind ik echt prachtig! Je bent lekker op dreef. 3 uitdagingen in 1 toe maar....:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!