Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Cards & Things en Sweet Sunday Sketch Challenge

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag! Dat betekent een nieuwe uitdaging op het Cards & Things Challenge Blog. Vanaf deze week gaat er iets veranderen op het blog. Dit is de laatste kleurenuitdaging. Vanaf nu alleen nog maar sketches! We hebben gemerkt dat de kleurenuitdagin niet zo goed liep, vandaar dat we dat niet meer gaan doen.

Wat ook veranderd is dat we vanaf nu elke week de mooiste kaart gaan kiezen uit degenen die meegedaan hebben aan de challenge. Dus doe gezellig mee!

Ik heb voor mijn kaartje van vandaag de sketch van Sweet Sunday Sketch Challenge gebruikt.

De kleurenuitdaging van deze week:

 

De sketch:

 

Mijn kaartje:

 

de binnenkant:







Groetjes en een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Aparte kleuren, maar je hebt er een superkaartje mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik ben nieuw om jou blog te volgen vindt hem schitterend , toch een vraagje die uitdagingen vind ik super maar hoe kan een mens er aan deelnemen als hij geen blog heeft ?
    dit zou ik heel jammer vinden
    toch bedankt voor al die inspiratie die ik hier kan vinden.
    groetjes Monica -Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monica, Leuk dat je volger bent geworden! Als je een plek hebt waar je je foto's upload, bijvoorbeeld photobucket of flicker of iets dergelijks kun je de link daarvan gebruiken bij de meeste challengeblogs. Als je nog meer vragen hebt mag je me wel prive mailen hoor. Groetjes, Erna

      Verwijderen
  3. Hallo Erna,
    heel vriendelijk bedankt voor de snelle reactie, ik upload mijn foto's in picasa , maar ben geen pc freak.
    bedankt , ik blijf hier langs komen
    groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!