Pagina's

zondag 11 maart 2012

CQC#127 en Freshly Made Sketches

Hoi hoi!

Afgelopen week heb ik niet zoveel kaartjes gemaakt, eigenlijk geen één.... dus ik had wel weer zin om iets te maken! Ik heb de kleuren uitdaging van CQC gebruikt, en de sketch van Freshly Made Sketches.
De vlindertjes heb ik ingekleurd met markers. Ze zijn van de stempelset "Kindness Matters" van SU.

De sketch:


De color challenge:


Mijn kaartje:


het bovenste stukje cardstock heb ik iets verhoogd opgeplakt:




Fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. This is so elegant Erna! I love the beautiful butterflies framed by the embossed oval. So lovely! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches and colourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Mooi en stijlvol kaartje zeg!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another stunning card, Erna! Those butterflies and the beautiful peals...lovely! Glad to see you again this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! Thank you for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beauitful clean card, Erna, love the framed butterflies! Thanks for joining us this week at the ColourQ and sharing your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow - this is gorgeous! I love your frame around your butterflies and love the colours you've chosen for your card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches! Narelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just lovely, Erna....sweet, soft & beautiful! Thanks so much for sharing your creation with us this week at CQC!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Erna. Wat leuk om jouw blog te hebben gevonden. Pracht kaartje heb je van de sketch gemaakt. Heel elegant en lief. Ik ben zelf ook helemaal weg van Stampin Up. Leuk om hun produkten ook in jouw creaties te kunnen vinden. Love it! Ik heb mijzelf gelijk maar als volger van je blog aangeklikt. Leuk om snel weer langs te kunnen komen. Welkom, als je het ook leuk vind om bij mijn blog even te buurten :) Hier is mijn link:

    http://thepursuitofstampiness.blogspot.com
    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous, Erna. I LOVE the clean lines and the beautiful accent of the ribbon and pearls. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erna, your card is beautiful! Thanks for playing the CQC with us! Hugs ~S~

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so soft and lovely, I love the embossed oval frame. thanks so much for playing at ColourQ this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow ... love this ... clean, elegant and fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful! I love this! Congrats on your call out on the Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!