Pagina's

maandag 26 maart 2012

En nog ééntje....

Ook voor de Freshly Made Sketches maakte ik nog een kaartje. Wel even puzzelen wat je met de cirkels moet... maar ik vond dit wel grappig. Alle materialen, behalve de tekst, zijn van Stampin Up. De tekst is van PaperSmooches. Ik heb de sketch ook gedraaid, dat vond ik leuker.

For the Freshly Made Sketches I made this card. Some struggling what to do with the circles...  All materials, except the sentiment, are Stampin Up. The sentiment is from PaperSmooches. I rotated the sketch, I liked it better for my card :-))

Dit is de sketch:

 

Dit mijn kaartje:

 

bovenste laag iets verhoogd opgeplakt:


 knoopjes erop...


Fijne dag!

Groetjes, 

6 opmerkingen:

  1. Another great card, Erna! Love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty Erna! The circles are a perfect way to show off the pretty paper! I really like the buttons too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another gorgeous creation Erna ... I love this card, the background, the mix of papers and the colour combination is very striking!
    Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love how you reversed the sketch. Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!