Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Friday Mashup


Hoi allemaal!

Eergisteren zag ik dat de uitdaging op het blog van The Friday Mashup de quilt techniek is.
En ik heb vorig jaar wel eens een poging gewaagd om een quilt kaart te maken maar dat is toen hopeloos mislukt... Maar ik vind ze zo mooi! Ik ben opnieuw gaan googlen of ik ergens een goede uitleg kon vinden en ja hoor, precies wat ik zocht! Ik heb eerst een proefkaartje gemaakt (die heb ik helaas nog niet op de foto gezet) en aangezien die goed gelukt is heb ik nog een kaartje gemaakt met wat meer sprekender kleuren zodat het patroon wat beter opvalt.

Dit is de uitdaging:


En dit is mijn kaartje:


Als je heel goed kijkt zie je dat ik het ook geëmbost heb:


Alle materialen zijn van Stampin Up
Kleuren: Wild Wasabi, Pacific Point en Whisper White

Groetjes en een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Stunning!

    Thanks for playing along with our Quilted card challenge.

    Cheers,
    Kasey ~ in Oz
    Friday Mashup DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Erna! Gaat je goed af, hoor!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wonderful textures and a great mix of them -the dots around are the right "border" for this creation

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is awesome! I simply adore the colors, they are some of my favorites! Fantastic job!

    So glad you played along with us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful use of the technique! Gorgeous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! I love the pattern you chose, and I love the stamping in the background too. Thanks for joining the Mashup this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow I love this.. Great Quilt pattern and those colors are great together! Thanks for joining the Friday Mashup.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!