Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Cards & Things AND Paper Players Challenge

Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat jullie een fijne Pasen hebben gehad! Ik heb in ieder geval tijd gehad om lekker te freubelen! En zo kon ik mijn kaartje voor deze week maken voor de nieuwe sketch challenge op het blog van Cards & Things!
Ik heb tegelijk de kleuren uitdaging van The Paper Players gebruikt. Ik ben gek op blauw!!
Vanaf vorige week kiezen we elke week de mooiste kaart uit uit de inzendingen op het C&T blog! Reden te meer om mee te doen toch? Ik zou zeggen ga eens kijken op het blog en maak een leuke kaart aan de hand van de sketch!

Dit is de sketch voor deze week:


Dit is de kleurenuitdaging:


En dit mijn kaartje:


het papier waar geen tekst op staat heb ik geƫmbost:


Groetjes en een fijne dag!!

9 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna!
    heel crea, met de vlaggenlijn!
    Mooie kleurencombi trouwens.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How cute Erna! Love the way you've stamped the "birthday" sentiment on an angle--it looks great with the pennants! Great use of the sketch and our colors! Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very creative....I love it! The banners are so cute, I LOVE how you stamped on an unembossed area (not quite sure how you did that....is it a separate piece of paper adhered over top?) and just the whole card is a work of art! Thanks for playing with my PP colors this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love love love Pennants! Did I say I love pennants!! lol Your card is fabulous all the embossing really gives it a Wow factor! Thanks for joining us at Paper Players!!

    Hugs
    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pennant perfection, Erna! I love all of the textures and the scalloped trims. Very pretty! Thanks so much for joining us this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome card Erna! Love the way you used the sketch and the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely! Love the pennants. Great birthday card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute! I adore the pennants and that you used "happy" on them! So glad you joined in the fun at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!