Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Cards & Things Challenge #116!

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe sketch op het blog van Cards & Things!! We doen alleen nog maar sketches, de kleuren uitdagingen zijn verdwenen!

Het lijkt een lastige sketch maar hij valt reuze mee. Je kunt hier heel goed je restjes design papier voor gebruiken. Die restjes heeft iedereen wel. Ik heb er wel nieuw papier voor gebruikt, haha, afgelopen zaterdag op de beurs gekocht. Maar ik heb ook nog genoeg restjes liggen dus ik kan zo nog een kaartje maken met deze sketch.

Doen jullie ook weer mee? Er wordt tegenwoordig ook de mooiste kaart gekozen bij C&T en je kunt dan de "winners-badge" op je eigen blog plaatsen als jouw kaart uitgekozen is!

De sketch:


Mijn kaartje:


nieuwe MFT "die":


In versamark gestempeld en clear geƫmbost:


nog n keer van de voorkant....


Groetjes en een fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Heel apart!
    Het lijkt wel of er pilaren staan.
    Een beetje diepte effect.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaf die monarchborder!
    Mooi kaartje Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!