Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Cards & Things Challenge #117

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag en er staat dus weer een nieuwe sketch voor je klaar op het blog van Cards & Things!
Ik heb voor mijn kaartje een oude kleuren challenge gebruikt van Create with Connie and Mary.
En verder heb ik een nieuw stempelsetje van MFT gebruikt dat ik in Zeist gekocht heb.
Ga je even kijken op het blog naar de leuke kaarten van de rest van het team? En doen jullie ook weer mee, mocht je het nog niet gezien hebben, we kiezen nu elke week een winnaar uit de deelnemers!

Dit is de sketch:


Deze kleuren uitdaging heb ik gebruikt:

2012 Create Challenges-015

En dit is mijn kaartje:



bakers-twine van Zokris:


knoopje, papier en inkt: allemaal SU
stempels: MFT

Groetjes en een fijne dag!

1 opmerking:

  1. Prachtig, Erna! Mooie kleurencombi en je stempel is ook geweldig leuk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!