Pagina's

vrijdag 27 april 2012

Color Q & Stampin Queen's Sketch Challenge

Yes! Het is me gelukt eens een keertje op tijd te zijn voor de kleuren uitdaging van de CQC!
Ik heb de sketch gebruikt van de Stampin Queen's Sketch Challenge.
Ik was aan het kijken tussen mijn stempels en bedacht dat ik wel een keer een kaart met een "window" wilde maken. Ik heb al vaker zulke kaartjes gezien en vind ze altijd erg leuk.
Het was wel even passen en meten waar de cirkels moesten komen... Maar het is gelukt.

Dit is de kleurenuitdaging:


En dit de sketch Challenge:


Dit is mijn kaartje:


de tekst:


knoopje:


Stamps: MFT Contempo Cage
Ink, paper, button, twine: SU

Fijne dag!!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna! Heel crea en mooi zo met de vogels!

    Liefs,San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het een keer hebt gehaald en je kaart is ook leuk gworden!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun card, Erna, love the stamped birds! Thanks for joining us at the ColourQ this week and sharing your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty, Erna! Love what you did with the little bird on the front of your card! Thanks for joining us at the colourQ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great use of this weeks colors. Thanks for playing along with us at the ColourQ this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The little birds are a great way to use the colors! I love how you created a spotlight on one bird!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!