Pagina's

maandag 2 april 2012

CQC and Clean & Simple

Goedemiddag!

Het weekend is weer voorbij! Zaterdag heb ik nog wel een kaartje in elkaar gedraaid, maar nu pas tijd om op mn blog te zetten. Ik heb de sketch van Clean & Simple gebruikt en de kleurenchallenge van CQC.
Best lastige kleuren om te combineren, maar toen ik deze sketch zag wist ik dat ik daar wel iets mee kon. Ik heb de vlinder uit vellum geëmbost. De tekst is van PaperSmooches.

De challenge:


De sketch:


Mijn kaartje:


De vlinder:


tekst:


Om het hart van de vlinder zit "bakers twine". Dit is verkrijgbaar in allerlei leuke kleuren
bij ZoKris!

Groetjes, 

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart, Erna! Mooie kleuren zijn het ook, hé?
    En je vlinder is prachtig!
    Vellum embossen geeft echt een leuk effect, heb het zelf ook eens gedaan.
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! I love the embossed butterfly with the twine!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!