Pagina's

maandag 16 april 2012

Freshly Made Sketches #30!

Op de valreep heb ik mijn kaartje op tijd af om up te loaden.... Gisteren al aan het stoeien geweest met deze sketch van Freshly Made Sketchtes. Hij lijkt zo makkelijk, maar alles wat ik bedacht werd niet zoals ik wilde. De boel weggelegd en vanochtend nog maar eens geprobeerd. En nu lukte het wel :-)

De sketch:


Mijn kaartje:


De tekst is van My Favorite Things, de kleine vlindertjes van SU:


De knoop en het lintje zijn van SU


scallop circle en circle van Nestabillities:


Fijne dag!!

8 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi, Erna!
    Laat je nog ff een keer weten wanneer je tijd hebt voor een "date"?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart geworden. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card again this week Erna! What pretty paper you chose. Glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, I think this is just gorgeous. I love the pretty papers! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful Erna. I love the colors and the patterned paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card you have created, I love the soft subtle stamping of the butterflies Erna. Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!