Pagina's

maandag 23 april 2012

Freshly Made Sketches & CQC

Ik heb echt elke keer dat ik een kaartje maak met de kleuren uitdaging van CQC de pach dat ik hem te laat klaar heb....  Zo ook nu weer... ik dacht dat ik nog op tijd was maar nee hoor, "collection closed"...
Helaas. Gelukkig heb ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt en die kan ik nog wel plaatsen.

Ik heb mijn nieuwe setje van MFT gebruikt, Contempo Case, Er gaan zeker nog meer kaartjes volgen met dit setje!

Dit is de kleurenuitdaging:


De sketch:


Mijn kaartje:


Ik heb de sketch gedraaid zoals je ziet 
(I turned the sketch)


Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Erna! Leuke vogel en kooi ook!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Origineel dat vogelkooitje!
    Ik heb ook regelmatig dat een kaart te laat plaats, dit gold afgelopen week voor een kaartje voor Cards & Things helaas...Ik vond het een erg leuke schets namelijk...
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute card! The added white lines are the perfect detail! Great design!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute Erna, love the fun bright colours and the bird cage! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your bird cage Erna! Sorry you missed us at colourQ, but this is a great card for our Freshly Made Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!