Pagina's

zondag 8 april 2012

New card, Three challenges!

Elke week maak ik een kaartje met de kleurenuitdaging van de CQC en elke week ben ik te laat met uploaden... Daar wilde ik deze week eens verandering in brengen. Alleen vind ik de kleuren van deze week wel er lastig!! Maar ja, ik heb nog twee challenges gecombineerd.

Bij de Friday Mashup is er een "Tic Tac Toe" Challenge, wat betekend dat je uit het veld drie dingen op rij mag kiezen die je in je kaart gebruikt. Ik heb gekozen voor de diagonaal "neutrals, ribbons, flowers".
Daarbij kun je ook nog de mashup gebruiken: dat is deze week een special fold card. En ik heb dus een Triangle Tri Fold Card gemaakt. Een tutorial vond ik op Splitcoaststampers. De link vind je hier.

Op het SUO Challengeblog is het thema Congratulations. Dat is niet zo moeilijk in een kaart te verwerken dus dat heb ik er ook maar bij gepakt.

En dan nu de challenges en mijn kaartje....

De CQC kleurenuitdaging:


De Friday Mashup:


So here is the "Mashup" Challenge :
  1. Make a project using " a Special Fold".
  2. Or Make a project using the " Tic Tac Toe Board".
  3. Or "Mash it Up" and create a " Special Fold card using Tic Tac Toe".


Mijn kaartje:


tweede flap:


binnenkant:


nog een keer de voorkant van dichtbij:


Bedankt voor het kijken en een fijne dag!!

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Wat een toeval, ik maakte dit modelletje deze week ook!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je alles zo tot één geheel hebt weten te creeëren! Hij is heel mooi.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely tri-fold card, Erna! Thanks for joining us at the ColourQ this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er heel erg goed in geslaagd om er een hele mooie kaart van te maken! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful special fold card. Lovely colour combo too.

    Thanks for joining us this week.

    Cheers,
    Kasey ~ in Oz
    Friday Mashup DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Erna! The tri-fold card is so fun and looks fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Erna and great use of this weeks colours. Thank you for joining us this week at the ColourQ.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Erna!! This is amazing! Love your fold and your use of those pretty papers! Glad you joined us at SUO Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, Erna! Orange is my favorite color, I love your color combo
    Thanks for joining us this week at the Friday Mashup.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What an absolutely lovely combination of all the challenges! Thank you for joining us at SUO (CISA) Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card! Fantastic colors and a wonderful fold!

    Thanks so much for joining us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Erna, Love that fold, and the paper is some of my favorite! Thanks for joining the Friday Mashup. Groeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and I love your fold.

    Thanks for playing along with us at The Friday Mashup. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous, Erna! I love the fold and that beautiful paper. So glad you joined us at The Friday Mashup this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!