Pagina's

woensdag 4 april 2012

Stampin 411 Guest Designer and Tutorial!

Hoi hoi!

Een tijdje geleden werd ik gevraagd of ik Guest Designer wilde worden voor de maand April, bij het blog van Stampin 411. Zoals jullie misschien weten probeer ik vaak mee te doen aan de sketches van dat blog. Ik vond het dan ook een hele eer dat ik hiervoor gevraagd werd!!

Ik mocht ook een tutorial maken, en dat heb ik vorige week gedaan. Ik heb met een klein ponsje een rand gemaakt. Hieronder staat deze tutorial, maar je kunt hem ook op het blog van Stampin 411 vinden natuurlijk!

A while ago, I was asked if I wanted to be a Guest Designer for the month of April at the blog of Stampin 411! As you may know, I often try to participate in the sketches of Stampin 411. It is a great honor to me, that I was asked for this!


I could also make a tutorial, last week I made this tutorial to create your own Itty Bitty Border.
Below it is, but you can also find it on Stampin 411.




Create your own Itty Bitty Border

Today we are goïng to make our own Itty Bitty Border with one of the punches from Itty Bitty Border Shapes Punch Pack. First of all, you take a piece of paper. I made a 4 ¼” square card, so my paper was a little bit wider than 4 ¼“ and you take this little punch.


You put the paper in the punch until it stops completely and till the edge of the paper


Then punch one time. For the next punch you slide the punch, until you see the start of a great circle in the punch:


Then you punch and go on like this, slide the punch until you see the next circle and punch!


Go on till the whole paper is done:


Now you have two pieces of papers, with a new border look!
Stick this on your cardbase paper the way you want:



Cut the extra paper on the back off


Finish your card:



And my whole card:


Have a nice day!!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je guest DT! En je tuturial vind ik helemaal super, ik heb helaas geen posnjes die ik zou kunnen gebruiken, maar Zeist komt er aan....
    En je kaartje is natuurlijk ook weer heel mooi.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Erna,
    bedankt voor deze mooie tutorial , heb weer wat bij geleerd.
    in heb er wel de translater er moeten bijhalen hihihi ,
    groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on the guest designer spot at Stamping 411! You're off to a great start with this fabulous tutorial and even more fabulous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this border you've created. Thanks for the tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!