Pagina's

zaterdag 14 april 2012

Stamping 411 sketch 251

Goedemorgen!

Vandaag staat er weer een nieuwe sketch klaar op het blog van Stamping 411! Ik heb mijn best weer gedaan er een mooi kaartje van te maken :-)
Het is erg leuk om mijn kaarten daar bovenaan te zien op dat blog als er weer een nieuwe sketch klaar staat!

Dit is de sketch:


En dit is mijn kaartje:




strik:


kleine versiering rechtsboven:


Stamps: Teeny Tiny Wishes, Simply Soft
Paper: Pear Pizzazz, Basic Gray, Twitterpated DSP
Ink: Basic Gray, Pear Pizzazz, Riding Hood Red
Other: markers, ribbon, pearls

Groetjes, 

8 opmerkingen:

  1. Wat issie mooi!
    Die 2 halve rondjes breken het geheel. Erg leuk verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Erna, this is so pretty! I love the softness of the colors, and your little rhinestone embellishments are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik krijg eigenlijk wel zin om ook eens mee te doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Erna, wat een leuke kaart. Hoe heb je die "rondjes" rechtsboven gedaan? Met de slitpunch van SU? groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Iris, gewoon met een cirkel ponsje maar dan maar de helft :-)) makkelijk he??

      Verwijderen
  5. This is so pretty! Love the punched out circles with the jewels and your faux stitching is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just beautiful Erna. I'm so happy you are stamping with us this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the notched elements on the focal image. What a way to make it pop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!