Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Stamping 411 Sketch 252

Hoi hoi!

Hebben jullie afgelopen week ook meegedaan met de sketch challenge van Stamping 411?
Vandaag staat er weer een nieuwe sketch klaar en ook deze week heb ik weer geprobeerd een origineel kaartje te maken :-)

Dit is de sketch:


En dit is mijn kaartje:


Het papier met de blauwe bloemen is Beau Château DSP,
de vogel heb ik gestempeld.


Dit lint heb ik gekregen van mijn Amerikaanse vriendin:


Dit stempeltje heb ik met markers ingekleurd:


Fijne dag!!

6 opmerkingen:

  1. O, vind dit wel heel erg mooi!
    Succes met dit kaartje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Het papier met de bloemen vind ik prachtig. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje zeg!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Erna! This is truly stunning!!! I just love how you turn a card into a work of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so very beautiful! I'm so excited you joined us this month! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!