Pagina's

maandag 14 mei 2012

Always Playing with Paper / Merry Monday Challenge

Dit is vast het eerste KERSTkaartje ooit door mij in Mei gemaakt :-)
Ja, je leest het goed, kerstkaartje! Always Playing with Paper heeft nl. elke maandag een uitdaging om een kerstkaart te maken. (Heb je wel mooi genoeg kaarten zo tegen de kerst). Ik heb er al eerder aan mee willen doen maar dat is me gewoon niet gelukt. Vandaag wel, ik heb een setje van PTI gebruikt.
De ballen heb ik met glitter bewerkt. Het papier is van Jillybean Soup. Het lint, groene papier en inkt zijn van SU.

Dit is de uitdaging:


En dit mijn kaartje:


de ballen van dichtbij :-)


de boom iets verhoogd opgeplakt:


Groetjes en een fijne dag!
Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Beautiful Christmas card! Love the tree, paper & pretty ribbon! Thanks for playing along with us this week over at Merry Mondays!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erna,
    So happy you played along today! What a terrific Christmas card, those ornaments are cute and the sparkle on them is perfect!
    Smiles,
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, great color combination. Thank you for joining us for Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this....that background paper makes me happy and jolly! Thanks for playing with the Merry Monday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!