Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Cards & Things #119

Goedemorgen!!

Alweer een week voorbij, aan de challenges op C&T kan ik merken hoe snel de tijd gaat...
Weer een hele leuke sketch voor je deze week. Ik heb binnenkort een kaart nodig voor een jarige jongen, dus heb ik vandaag een jongenskaart gemaakt. De voorkant van de kaart is wat korter gemaakt, aan de binnenkant heb ik een stukje dsp geplakt. De tekst heb ik met markers ingekleurd zodat ik twee kleuren in het woord kreeg. Hoewel de kaart voor een jongen is, heb toch maar twee parels in de rechterbovenhoek geplakt om het een beetje op te fleuren.... De witte lijnen heb ik met een gelpen gedaan.
Doen jullie ook weer mee deze week?

De sketch:


Mijn kaartje:


Het anker heb ik uitgenknipt en met een stukje twine bevestigd



Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!