Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

Cards & Things, and Dynamic Duo's

Weer een week voorbij en een nieuwe sketch staat voor je klaar op het blog van Cards & Things!
Net als vorige week heb ik ook deze week de kleurenuitdaging van het nieuwe blog Dynamic Duo's gebruikt. Twee kleuren blauw die prachtig bij elkaar combineren. Ik hoop dat jullie ook weer meedoen met de sketch van deze week!

De sketch:


De kleurenuitdaging:


Mijn kaartje:


op elk bloemetje heb ik een parel geplakt:


strik en tekstje:


Alle materialen zijn van Stampin Up!
Fijne dag nog!!

6 opmerkingen:

  1. This is beautiful, Erna. I love the addition of the punched flowers on the stamped image. Thanks so much for joining us at Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Love the details on your flowers and the perfect bow! Thanks for playing with us at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Love all those pretty little flowers and their pearl centers! Your big blue bow is a gorgeous accent too! Thanks so much for joining us at Dynamic Duos this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The punched flowers with their pearl centers are charming! So glad to see you at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card, Erna! I love the tiny flowers all dressed up with the pretty pearls. Thank you so much for joining us over at Dynamic Duos this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!