Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Cards & Things Challenge #118

Goedemorgen ~

Het is weer dinsdag, een nieuwe sketch staat voor je klaar op het blog van Cards & Things!
Ik heb de sketch een beetje aangepast aan mijn stempel, anders pasten de ballonnen er niet op....
De ballonnen heb ik met versamark gestempeld op designpapier en daarna geëmbost met clear embossingpoeder. Zo had ik een richtlijntje om de ballonnetjes uit te kunnen knippen.
Het aapje heb ik ingekleurd met watercolor wonder crayons van SU. Ook de tekst is geëmbost met wit embossingpoeder. Doen jullie ook weer mee? en kijk even op het blog naar de leuke kaarten van de rest van het team!

De sketch:


Mijn kaartje:


waar het designpapier van is weet ik niet meer, ik heb 
het al heel lang liggen.....


hier kun je ietsje zien dat ik het geëmbost heb:


Groetjes en een fijne dag!

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!