Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Color Throwdown

Hoi hoi!

Afgelopen week zag ik een heel leuk idee bij iemand op het blog, van een kleine "frame" stempel een grote maken, althans, zo bewerken dat het net een grote lijkt. Ik heb de kaart ook een beetje in dezelfde stijl gemaakt. Het voorbeeld met een filmpje vind je HIER.

Ik heb voor mijn kaartje de kleurenchallenge van de Color Throwdown gebruikt. Het frame is van de stempelset matchbox messages en heb ik twee keer boven elkaar gestempeld. Op de rand daartussen heb ik de bloemetjes en blaadjes geplakt. Die komen uit de stempelsets: Punch Potpourri en Season of Friendship van SU. De tekststempel weet ik niet van welk merk het is.

Dit is de kleurenchallenge:


En dit mijn kaartje:



de bloemetjes:


tekst:




Groetjes en een fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. What a gorgeous card this ... love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg leuk geworden, Erna! Wat een leuk idee om dat zo te maken!
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Erna! It's so pretty and feminine! Thanks so much for playing along in the Color Throwdown challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!