Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Freshly Made Sketches #34

Hoi hoi

Vandaag is al de 2e week dat ik guest designer ben voor Freshly Made Sketches! Er staat weer een leuke sketch voor je klaar op het blog.
Mijn kaartje is wel een beetje erg oranje geworden, maar ik moet zeggen, nu ik er al een paar dagen tegenaan kijk begint het te wennen :-))

De sketch:


Mijn kaartje:


design papier uit de vorige catalogus:


Stempelset Field Flowers:


Ik heb Peach Parfait en Pumpkin Pie gebruikt.
Het groen is Lucky Limeade

Groetjes en een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Stijlvolle kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your beautiful flower and all that yummy Pumpkin Pie cards ton and designer paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the flower peeking out of the frame! And your accent ribbon is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, je wordt toch helemaal vrolijk van die kleur.
    Ik had laatst ook een Oranje kaartje gemaakt, je doet het niet zo gauw, maar het is toch een prachtige kleur!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love that beautiful flower in dimension ... and your orange colour pallette is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Baie dankie vir jou besoek aan my blog Erna!
    Ek bewonder jou kaartjies al vir n lang tyd!
    Woestyngroete!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I LOVE monochromatic cards and your card for the FM sketch this week is FABULOUS! Wow - my favourite!
    Cheers, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Love the flower peeking up over the circle.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty! I love the colors and the textures. Very well done!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!