Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Freshly Made Sketches #35

Goedemorgen!

Vandaag is het woensdag en dan is er altijd een nieuwe sketch op het blog van Freshly Made Sketches! En dit is alweer mijn derde week als guest designer daar! Deze week een sketch van Jennifer Timko.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Jillybean Soup. Het groene en bruine papier, de button en de stempeltjes zijn van SU. Het lintje had ik nog ergens in de la liggen :-)

Dit is de sketch:


Mijn kaartje:







Fijne dag!! En doe gezellig mee!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Daar wordt je zelfs tijdens een regenbui vrolijk van!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! Love all of your patterns together - and how they are all tied up with a sweet ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna, I love the papers you chose! Perfect with that lovely ribbon. Such a happy, fun card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, this is so pretty! I love the colors and how you did the ribbon, button and sweet little tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely colors Erna. The ribbon and button look beautiful together!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute card Erna ... love the dotty theme happening here ... the pretty papers and that gorgeous ribbon is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute card - I especially like the tiny tag you added to compliment the sketch.
    Cheers, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the card, Erna! So pretty :) The papers and polka dots are so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fun combination of patterns. Cute card!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!