Pagina's

woensdag 23 mei 2012

Freshly Made Sketches #36

Goedemorgen!!

Woensdag en dat betekent weer een nieuwe sketch op het blog van Freshly Made Sketches.
Deze week een sketch van Tui Nathan! Ga ook eens kijken op haar blog, ze maakt prachtige kaartjes!!
Ik heb de kleuren challenge van de color throwdown gebruikt hiervoor. De vierkantjes heb ik geƫmbost. De stempel heb ik ingekleurd met markers en daarna afgedrukt op whisper white papier. Om het geheel iets minder saai te maken heb ik een klein randje geponst onderaan en daaroverheen weer een heel dun streepje papier geplakt. Rechtsboven heb ik een cirkeltje dubbel gevouwen, gaatje in gemaakt en een klein "tagje" geponst. Met een draadje en splitpennetje vastgemaakt.
Ik hoop dat jullie ook even gaan kijken op het FMS blog, er staan weer hele mooie voorbeelden van het team op!

It's Wednesday which means a new sketch on Freshly Made Sketches! This week a sketch of Tui Nathan. Take a look at her blog, she makes beautiful cards!! I used the colours of last challenche from Color Throwdown. I embossed the squares. I colored the stamp with markers and stamped it on whisper white paper. In the right upper corner I made a circle, folded in half, made a small hole in it and attached a smal tag.
I hope you will take a look at the FMS blog, there are very beautiful examples of the team!

De sketch:


Mijn kaartje:


rechtsboven:


embossing:


en deze kleurenchallenge heb ik gebruikt:


Stamps: Just Believe (SU) Essential Sentiments (MFT)

Fijne dag!!

12 opmerkingen:

  1. Your embossed panels are super! Great colors - such a pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! I love the embossed squares!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, I love the embossed panels and the crispness against the white background. Such a fabulous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty Erna! The embossed squares are lovely and the stamped image is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pragtige kaartjie weer eens! Dankie vir die inspirasie Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, Erna! I love the embossed squares and that little half-circle/brad/tag accent. Very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is just beautiful. I love all the little details, especially the little half circle with the brad and sweet tag. Nicely done!
    Cheers, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Erna .... love the colours, love your textured panels and love your colouring of that stamp! Your added tag and pretty border are the perfect accents!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Erna, love the embossed squares and the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty, Erna! I love the little tag on the edge...perfect touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Erna! Your colors are just lovely and your embossed panels look wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erna, this is a gorgeous card! I love the colors, the stamp set and the way you colored it. The embossing and details are so perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!