Pagina's

woensdag 2 mei 2012

Freshly Made Sketches & Guest Designer!

Hoi hoi hoi,

Vandaag heb ik weer leuk nieuws: Voor de ze maand ben ik weer gevraagd om Guest Designer te worden en wel op het blog van Freshly Made Sketches!! Echt super, want ik vind de kaarten van de teamleden daar altijd erg mooi en leuk!!

Vandaag is de eerste sketch aan de beurt, een sketch van Jen Mitchell, ik ben een fan van de kaarten die Jen maakt.
Ik heb voor mijn kaart nieuwe spulletjes van My Favorite Things gebruikt. Het papier had ik nog liggen en vond ik lekker vrolijk om te gebruiken.

De sketch:


Mijn kaartje:


De plu is gemaakt met een "die" :




Fijne dag verder!!

10 opmerkingen:

  1. Fabulous! The umbrella is absolutely perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely adorable card Erna! The umbrella is super sweet! Welcome to the team!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij gaat lekker! hahaha Van harte gefeliciteerd meis.
    Ik vind je kaart super leuk.
    Dat PTI is erg leuk spul.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card! I love the colors and that umbrella is perfect! Wonderfully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for your very kind words Erna! I'm so glad that you are joining us this month! I love your colorful card and very cute umbrella. And the layered felt flower is a perfect accent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a perfect sentiment to use with the umbrella. Fun card!
    Cheers, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I just love your sweet polka dot umbrella!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your card Erna ... that umbrella is beautiful and pretty ... I love the colours too!
    Welcome to the team Erna, so great to have you with us this month!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erna, this is just so sweet and cute! I love that umbrella!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!