Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Hand Stamped Sentiments & Just Add Ink

Hoi allemaal,

Via Alice had ik een patroontje gekregen voor een gehaakte bloem, dus die heb ik gistermiddag gemaakt. Toen de bloem klaar was wilde ik hem op een kaartje verwerken en vond de kleurenuitdaging van Hand Stamped Sentiments. Vervolgens vond ik de sketch van Just Add Ink en die twee heb ik gecombineerd.
Het patroon van de bloem vind je HIER.
Daar heb ik het volgende kaartje mee gemaakt.

De sketch:


De kleurenuitdaging:


En dit is mijn kaartje:


De bloem van dichtbij:




Groetjes en een fijne dag!!

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk die gehaakte bloem op je kaart.
    Echt een eyecatcher!
    Ik heb ooit wel leren haken, maar ik kan geen patroontjes lezen. Da's nou jammer!
    Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloem. Het kaartje is heel mooi. Het heeft helemaal niets meer nodig door die bloem. Ik kan het niet. Moet maar eens op les gaan. Want iedereen maakt er zulke mooie dingen mee.

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOO this is such a cool card. The textures and the inking of edges are both great touches to your fabulous card. And the fabric brad in the center of the flower is perfect. Thank you for adding your AWESOME card to the color challenge this week at Hand Stamped Sentiments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So Pretty!!! Love all the texture!! The flower is so pretty and love the fabric brad accent!!! Thanks for playing along with Hand Stamped Sentiments, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Erna!!! Hele mooie bloem, ben jaloers op je "haak-kunsten"...

    Liefs,San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, your stunning flower stole my attention!! A beautiful addition to your card, wish I could do that! Thanks for playing along this week at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a pretty card. I love the scallops and the beautiful crochet flower. Thank you for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty Erna! I never learned to crochet so I can really appreciate your stunning flower!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your flower is gorgeous! Beautiful job with the challenge colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! I love your bright crocheted flower. Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card! I love the flower and brad. You created a beautiful card. Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, Erna! I love your pretty flower!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love that flower! Did you make it? If so I would love the pattern. This is a very pretty card. Love the sponging. Lots of little details! Thanks for playing with us this week at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, the link to the pattern is in my blogpost, search for the word "HIER"

      Verwijderen
  14. Congratulations!

    You have been selected as a Hand Stamped Sentiments Artist Pick for your design this week! You have earned the HSS Artist Pick Badge to display on your blog.

    Please email me to receive the html code for the HSS artist pick badge.

    Thank you for playing at Hand Stamped Sentiments this week!

    Come play again!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!