Pagina's

donderdag 17 mei 2012

Less is More & Color Throwdown

Goedemorgen!

Bij de Color Throwdown was er een hele gave kleurenchallenge! Alleen toen ik mijn kaartje af had kon ik hem niet meer op de site van CTD zetten, om dat ik te laat was. Nou ja, pech gehad. Ik heb nog een challenge gebruikt, namelijk de challenge van Less is More:



ONE LAYER CARD
This time we have the stipulation to
USE THREE STAMPS
not four, not two... but 3!

Een hele uitdaging maar het is wel gelukt! Ik heb de bloemen gesponst met de kleuren 
van de kleurenuitdaging. Vervolgens heb ik "hello" in elegant eggplant gestempeld. 
En "my friend" heb ik met markers ingekleurd en gestempeld.

Dit was de kleurenuitdaging:


En dit is mijn kaartje geworden:


hier kun je goed zien dat ik met markers gewerkt heb:


de gesponste bloemen van dichtbij:


De stempels zijn van het setje "My Friend" van SU

Fijne dag vandaag!

9 opmerkingen:

  1. I love the colors on the card! Well done :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker op dreef.
    Ik vind 'm prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is simply beautiful Erna. I love the gradation of colour in the floral stamp. Just gorgeous!
    Thanks so much for joining us, do come back again next time.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the green and blue stamping
    Terrific card
    I may have lowered the hello, personally
    Just my opinion

    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a wonderful card - I love how you've created the different colours on the flowers. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great colours and lovely stamps! WoW!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely shading, and that Hello is great.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!