Pagina's

donderdag 31 mei 2012

Nieuw huis!

Voor iemand die net een nieuw huis heeft heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb de uitdaging van Less is More daarvoor gebruikt. En die uitdaging was om een kaart te maken met een andere vorm dan rechthoek of vierkant. Dus heb ik een vogelhuisje gemaakt en versiert. Een slinger aan het dak gehangen en wat gras op de voorgrond. Ik vind hem wel grappig, en jullie??

Dit is de uitdaging:

We have a very simple recipe this week and that is simply to make a card which is
NOT A SQUARE
nor a rectangle for that matter.
What we're really trying to say is that we want a shaped card.

En dit is mijn kaartje:


slinger:




Behalve de graspons (Martha Stewart) zijn alle overige materialen van Stampin Up.

Groetjes en een fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke kaart, super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Erna! Heel origineel! En mooi uitgevoerd.
    De kleuren passen ook mooi bij elkaar!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    Ik zag je bijdrage bij Less is More, ik doe zelf niet mee aan die challenge, maar je foto viel op door het vogelhuisje. Daarom bezocht ik je blog, en zag dat je ook uit Apeldoorn komt.
    Leuke kaart heb je gemaakt, en de rest van je blog is ook zo leuk. Ik ga je volgen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, this card is simply stunning and the detail is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik nog steeds geen eigen huisje heb, want anders.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en ideaal voor deze challenge!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is absolutely fabulous!
    What a brilliant card!
    Thanks so much for joining us.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love this card and it really is a great new home card

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Not really any white space but a super card
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!