Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Stamping 411 case card

Op internet kwam ik een geweldig mooi kaartje tegen en die heb ik als voorbeeld gebruikt voor mijn kaartje van vandaag. Ik had een condoleance kaartje nodig en vond de vorm en kleuren daar heel geschikt voor.
Je kunt het kaartje dat ik als voorbeeld gebruikte HIER vinden.
Ik heb de sketch van Stamping 411 gebruikt, alle materialen zijn van SU behalve natuurlijk de tekst.

De sketch:


Mijn kaartje:


de grootste bloem nog eens verhoogd opgeplakt:


ondergrond met versamark gestempeld:


Groetjes, 

 

6 opmerkingen:

  1. Helaas zijn deze kaartjes ook nodig, vindt hem heel stijlvol.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooi stemmig kaartje.
    Van welke set zijn de blommekes?
    Die zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Caro, die zijn van Fabulous Florets

      Verwijderen
  3. Soft and beautiful, your card makes me happy. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!