Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

CQC Challenge #142

Hoi allemaal!

Het is alweer ruim een week geleden dat ik een berichtje gepost heb. Ik heb de afgelopen week veel andere dingen gedaan. Maar vanmiddag heb ik weer eens een kaartje gemaakt. Met de kleurenuitdaging van CQC!  En een nieuw stempelsetje van Stampin Up.
Ik heb vandaag ook een nieuw setje binnengekregen van Papertrey Ink, en wat zo leuk is, ze hebben dit setje in meerdere talen gemaakt waaronder Nederlands!

De uitdaging:


dit is mijn kaartje:


De tekst:
Sentiment: which is Dutch for: Happy Birthday!


clock:


Stamps: Clockworks (SU), Global Greetings (PTI)
Paper, Ink, Others: SU

Groetjes, 

3 opmerkingen:

  1. so cute! Love the use of that stamp, I've had my eye on that one, too:) Thanks so much for playing at the ColourQ this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, Erna, beautiful use of this stamp set! Thanks for joining us this week at the ColourQ and sharing your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!