Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

"Fake" card

Jullie hebben waarschijnlijk mijn Blog Hop berichtje afgelopen week gelezen, en gezien dat dit een verrassing was voor Rita. Op het blog van FMS hadden wij een "fake" card geplaatst, zodat Rita niet door zou hebben wat er gaande was. Ik wil de kaart die ik daarvoor maakte ook nog graag laten zien.

Op het blog van Jen en Linda kun je ook lezen hoe het één en ander in z'n werk gaat.

You probably read my Blog Hop message last week and saw that this was a surprise for Rita. On the blog of FMS, we had a "fake" card, so that Rita would not know what was happening. I like to show the card that I made. On the blog of Jen and Linda, you can also read how some things works behind the scenes.

Dit is het kaartje wat ik daarvoor gemaakt had: This is the card I've made:




Dit was HELAAS alweer de laatste challenge die ik mee mocht doen als guest designer.
Hierbij wil ik de teamleden van FMS dan ook heel hartelijk bedanken voor 
deze kans, de leuke sketches en zeggen dat ik jullie geweldig leuke meiden vind en ik 
ga jullie zeker missen!

Unfortunately this was already the last challenge that I could participate as guest designer. I would like to thank the team of FMS for this opportunity, the great sketches and say I'm glad to have met you all at the FMS blog. I will certainly miss you!


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!