Pagina's

zondag 24 juni 2012

FMS and Play Date Cafe

Ik had nog een sketch liggen die deze week de challenge is van Freshly Made Sketches. En toen ik aan het bloggen was langs verschillende challenge site's kwam ik de kleurenuitdaging tegen van The Play Date Cafe. En bedacht ik dat ik die wel kon combineren.
Ik heb wat designpapier opgezocht met een felle kleur blauw en met zwart satijnlint een strik gemaakt. De tekst is van MFT.

De sketch:


De kleurenuitdaging:


Mijn kaartje:


strik:


knoopjes:


nog 'n keer de strik :-)


Groetjes en een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie kleuren en wat een beauty van een strik!
    Hoe doe je dat??? *jaloers*...
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap en heel mooi papier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna, this is such a beautiful card. I love your color and DSP choices, and that bow is PERFECT! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card! I love the colours and that beautiful black bow! The buttons are also a great addition! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, this is fabulous Erna .. I love this colour pallette and those background papers work so beautifully together!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your card Erna! Just beautiful! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are the master of bows! Lovely addition to your card. Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous take on the challenge and love the buttons. Thanks for playing along with us at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Erna, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!