Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Friday Mashup!

Het kaartje dat ik vandaag laat zien bestaat uit papier en stempel die ik al heel lang heb, maar nog bijna nooit gebruikt heb. Dat werd hoog tijd dus! Voor de uitdaging van The Friday Mashup kon je gebruik maken van de sketch (dat heb ik gedaan) en als extra (de mashup) kon je een vogel of vogels gebruiken (heb ik ook gedaan :-)

De vanille onderkaart heb ik geƫmbost met boomstructuur. Ergens wilde ik nog een tekst oid plaatsen dus heb ik twee mini "tags" gemaakt met daarop het woordje "hello". Zo kan ik deze kaart voor veel dingen gebruiken.

De uitdaging:




So here is the "Mashup" Challenge :
  1.  Make a project using " the Sketch ".
  2.  Or Make a project featuring " Birds ".
  3. Or "Mash it Up" and create a " project using the Sketch featuring Birds ".


Kaartje:



tags:


button:


embossing:


Alle materialen zijn van Stampin Up!

Fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Such a pretty card! I love how you created the background. Thanks for playing along with us at the Friday Mashup this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, I love that embossing folder with the woodlawn paper! Thanks for joining us at the Friday Mashup.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the DSP you used and the colors, some of my favorites!

    Thanks so much for playing along with us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!